MOLO PRE-SPRING 2012

Nu är reorna efter julen i full gång. Det är ett tag sedan jag beställde något egentligen, bortsett från de där Pippi-tröjorna. Men nu har jag kikat runt lite. Alvin kommer att få ett par brallor från Moonkids som var "super-Ale", typ super rea eller vad man ska säga på finska. Och Lykke liten kommer att få klä sig i Molos Pre-spring 2012 nyhet som jag också hittade på deras rea, märk väl. Jag köper inte så ofta Molo, de är ganska dyra kläder. Men när man ser på deras härliga print förstår man också varför vissa av dem kostar lite mer. De är ljuvliga. Och eftersom denna var på rean så bara måste måste måste jag ha den. Kattungarna är ju för underbara.




Kommentarer
Postat av: Anna

Pre-spring på rea, inte dåligt!Vad fick du ge för den?

2011-12-28 @ 15:11:36
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Anna- Jag gav en 28€ på deras rea. Okej det är ju ändå ganska dyrt men nästans 10.an billigare än annars. Hittade den på lastenmetsolas webshop i Finland.

2011-12-28 @ 18:34:16
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0