PIGGELIN LYCKAN

Klockan 3 i natt (morse) vaknade Lykke och var piggelin i närmare 2 timmar. Hon skrattade, tjöt, gnaskade på en nalle, sparkade i sängens madrass. I sängen invid sov Alvin som en stock. Gubben snarkar som en gris och jag försökte med många medel få våran fina lycka att somna om, utan vidare resultat. Men sedan mot ännu mer morgon så tog hon natt en par timmar till. Nu kinkar hon lite så hon lär nog vilja sova ikapp de förlorade timmarna igen snart hon av någon anledning vaknade ifrån.
Hoppas alla får en trevlig onsdag, jag skall spendera min i en tandläkarstol. Känns som om det kommer att bli en kostsam historia så här inpå jul.




Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Somna inte i tandläkarstolen bara,hi,hi.Ungar kan tyvärr inte klockan i Lykkes ålder,tyvärr.Kommer ihåg min Robins sov vanor som inte var av denna värld.Från 6 månaders ålder till strax över året vaknade denne gosse kl 04.30 varje morgon och ville leka!!!Härliga tider för jag började precis att arbeta två dagar/vecka då.Först amning vid fem tiden sedan lek...men han var alltid glad och då orkar man.Barn är underbara.Kram Kia

2011-12-07 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0