ULLKOFTAN

Det här är Lykkes nytillskott i vintergarderoben. En kofta med 80% ull. Jag passade på då den var som billigast och gick loss på 11€ och inte närmare 30 som den gjorde innan. Fyndet kommer från Lillis.
Liksom det lilla hårspännet som Lykke håller i handen.
Nu skall det vara varmt och gott i vinter hoppas jag på den lilla överkroppen. Och jag blir glad åt de fynd jag finner.
Är svårt att hitta allt för många bra fynd på Åland. Alvin själv fick nyligen ett par fleecebyxor också, så han håller rumpan varm.



Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tio

Åhhh vilket fint mönster....blir nog till att sticka en sån sen ........när allt elände lugnat ner sig här !! Ha en mysig eftermiddag/Bettan

2011-12-08 @ 15:18:09
URL: http://www.djurstrom2.blogspot.com
Postat av: Anna Dolce Bambini

Mamma till Tio - Tack.Ja är man duktig kan säkert sticka en likadan själv eller ja, något så när likadan. :-)

2011-12-08 @ 18:44:03
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: catti

hej hur gör du när du beställer från olika leverantörer.Håller du dig under det beloppet som man får köpa för utan att måste tulla in så att det inte blir dubbelmoms på varorna? tror att summan är (kanske) 43 euro som man får handla för utan bekymmer.

2011-12-12 @ 12:35:23
Postat av: Anna-Dolce Bambini

Catti. Det stämmer. Jag håller mig runt den summan. Och bra går det iom att jag sällan köper mer än 2-3 saker åt gången om ens det. Och ibland tar jag från olika ställen och då gäller ju 43 från bägge.

Men de ska visst 2013 sänka de där ännu mer, så de blir ännu krångligare.

2011-12-12 @ 13:11:54
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: catti

okej jag tänkte om du hade ngt knep att kringgå det knepiga skattegränsen:):)

2011-12-12 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0