UPPESITTARKVÄLL

Hej läsare, vad gör ni? har ni uppesittarkväll kanske? Här tog jag just ut skinkan ur ugnen. Det har varit full fart och rakt fram hela dagen. Sista klapparna har införskaffats och jag tror jag lyckats i år, åtminstone för oss äldre.
Jag och maken brukar inte köpa så stora saker åt varandra men i år har jag gått lite mot strömmen.


Juloutfiten fann jag i all hast på stadens shopping ikväll
och tillsammans med en röd glittrig koft-liknade sak från julen -09 tror jag denna blir bra. Och dessa små korvor döljer lite extra volanger man har, efter alla 3 barnen. Jag tyckte också om den lilla dragkedjan baktill på klänningen som förövrigt inhgandlades på KappAhl. Jag hade också en rabattkod på hela 40% sparad så detta blev som hittat! Något smycke till...och ja så har man väl klätt sig för julmiddag i år också.




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hoppas du haft en riktigt skön jul med familjen! :)

Det har jag haft, nu sitter jag i soffan och kopplar av efter stöket :)



Kram

2011-12-25 @ 17:57:50
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Ida

Hoppas ni haft en fin jul!



Vet inte om man kan kalla min kväll uppesittarkväll då jag somnade kl 20.30 :-)

2011-12-26 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0