"REKLAMPAUS"

Tänkte passa på att berätta att Buzzador söker gravida och småbarnsföräldrar som fått barn 1 februari 2009 eller senare.
Buzzador är gratis att vara med i och innebär att om man har tur bli uttagen i olika kampanjer som man får testa själv och tillsammans med sina vänner. Det kan vara allt möjligt från blöjor till barnmat osv (och mycket mer beroende på vilken kampanj man anmäler sig till och blir uttagen i).


Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Dolce Bambini):
http://www.buzzador.com/index.php/fi/?refstr=Dolce Bambini
(Du kan ändra språket uppe till höger)


Så, nu var "reklampausen" slut och förutom det tänkte jag också berätta att till Valentin kommer det att komma en tävling i bloggen. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fungerar det att vara Buzzador på Åland? Har funderat på att ansluta mig nångång, men har varit osäker på hur det är med tullar osv. Just nu hör jag inte till kategorierna de sökte folk till, men...

2011-02-10 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0