UR MIN SYNVINKEL


Försvann tårna för ett bra tag sedan. Nu har magen tagit upp en del av min sikt nedåt.



Och de där tightsen, strumpbyxorna, "kalasbyxorna" kärt- barn- har- många- namn byxorna blev ett plagg man gärna botaniserar i som gravid. Speciellt hemma. (Ja, jag brukar nog ha andra byxor ovanpå men konstaterar att nästsista paret gravidbyxor är en hårsmån från att vara för små och den lustiga synen ikväll var att maken fick både knäppa upp dem i sidan och dra av dem åt mig, ja då börjar man vara tjock)


Och utöver det så ligger det en naken docka under bordet (som säkert någon uppmärksam läsare redan sett), arma lilla "barn" du måste frysa och "mormor" sitter och bloggar och klär inte på dig.
Det gulliga körsbärslinnet är köpt i Uppsala på Cubus för den nyfikne och då tyckte jag det var så fint och det fanns bara M. Jag som är en S annars. Nu är det där linnet nästans för litet på både längd och bredd, det som var lite stort förut.

Status: riktigt gravid.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh va härligt, jätte fint ju =)

2011-02-14 @ 06:58:14
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men gud vad söt tröja, får man fråga vart du köpt den? :) beklagar över din dotter också, så hemskt att läsa om barn som dör :(

2011-02-15 @ 17:31:06
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha men gud, fråga mig inte hur ja kunde missa att du redan skrivit det. Kanske blev lite ord blind då jag i princip läst alla dina inlägg om din dotters sjukdoms tid. Snacka om att man fick hålla tårarna inne.

2011-02-15 @ 17:49:48
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0