VINN FRÅN SUZZA

Nu kommer ännu en fin tävling i bloggen. Även den riktad till gravida och småbarnsföräldrar. I samarbete med Suzza


Suzza är ett tillbehör för barnvagnar, som enkelt monteras på det ena framhjulet. Tillbehöret används för att få rätt guppeffekt i samband med att barnet ska sova i vagnen inomhus. Du behöver inte rulla vagnen över trösklar eller andra föremål för att barnet ska somna. En "mobil tröskel" som du lätt tar med i väskan. Suzza finns i grå eller rosa, materialet är naturgummi (värde 199:-)


För att vara med och tävla så skall du berätta i en kommentar nedan om varför du skall vinna en Suzza. Vilken färg du vill ha om du vinner, grå eller rosa. Samt att du skall gilla Suzza på Facebook. Du får också sprida tävlingen på din Facebook via en länk. Lycka till. Vinnaren dras nästa tisdag, den 22 februari 2011.



 

 



Kommentarer
Postat av: Ida

Ohoj! Vilken smart grej =) I maj kommer våran bebis nummer två och detta hade passat perfekt! Vi bor i ett nytt hus byggt av mannen min, UTAN trösklar. Bebis nummer 1 som nu är 15 månader hade kolik och gissa om vi saknade trösklar då enda sättet att få honom att somna på dagarna var i vagnen. Det var bara att pälsa på sig i ur och skur för att gå och dra vagnen över stenplattorna utanför. En sån grej hade såklart underlättat många gånger! Jag gillar på facebook och vinner jag vill jag vinna den gråa!

2011-02-15 @ 10:08:24
Postat av: Susanne

Vi har ett tvåplanshus och i nedre våningen har vi ingen tröskel eftersom vi har öppen planlösning. Därför skulle det verkligen underlätta speciellt nu då lilltösen har åkt på en rejäl förkylning och jag inte kan gå ut med henne. Om jag vinner vill jag gärna ha den gråa.

2011-02-15 @ 10:45:53
Postat av: Ida Eriksson

Oj vilken bra grej, skulle säkert komma till användning då vi får vårt första levande barm då först dotter dog i magen. I vårt nybyggd hus finns inga trösklar så denna vore super! Vinner jag vill jag ha den gråa.

2011-02-15 @ 11:55:39
Postat av: Susanne

Smart sak att söva barnen med i vagnen :) oo slippa gåå ut nu när termometern står på -20. Grå färg.



MVH Susanne

2011-02-15 @ 21:34:26
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

För er som inte vinner Suzza kan jag rekommendera att ni lägger ut en sladd (t.ex. en förlängningssladd) eller gärna flera stycken alt. en lång som man lägger som en orm på vardagsrumsgolvet så kan ni buppa vagnen över sladden medan ni tittar på TV.

2011-02-20 @ 12:03:54
Postat av: Sophie

Wow! Jag väntar mitt första barn om exakt 4 v idag enligt bf, som ny i gamet känner jag att jag -behöver- allt!! Ingenting får saknas! O suzza skulle passa oss perfekt för att vagga barnet i hallen med, finns inga trösklar.

2011-02-20 @ 12:05:05
Postat av: Tina

JAG borde vinna de där finurliga grejerna då jag i dagsläget får stå och dra Benjamins vagn över en trasig platta på utsidan. Det ska guppas hej vilt då det ska somnas om, nämligen. ;-) Men de där fina sakerna behöver jag inte sikta så. :-D

2011-02-20 @ 12:21:57
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Lee

Jag vill vinna för att den skulle användas jättemycket här hemma! speciellt en grå :)

2011-02-20 @ 13:56:50
Postat av: Linnea

Tänk vad kul det hade varit att ge brorsan och svägerskan en sak som de inte har till deras 5dagar gamla son. En grå Suzza hade varit perfekt!

2011-02-20 @ 22:01:24
Postat av: Emma Svensson

Hej,

Jag skulle gärna vilja vinna en grå suzza. Vår yngsta son är 4 veckor och kolikmagen är i högform, så vi skulle verkligen behöva denna pryl.

Med hjälp av suzza tror jag att vi skulle kunna ge storebror lite mer uppmärksamhet, vilket skulle kännas skönt då han blir lidande av lillebrors kolik.

2011-02-21 @ 13:57:47
Postat av: märta

hej! skulle jättegärna vilja vinna en suzza till min syster som fått förlossningsdepp. skulle vara kul att göra nåt för henne! isåfall vill vi gärna ha en grå!

2011-02-21 @ 19:09:52
Postat av: Sofia

Det vore en perfekt grej att vinna då vi inte har några trösklar varken i lägenheten eller i huset vi ska flytta till! Väntar första barnet som faktiskt är beräknad till idag, men ännu inte valt att kika ut. Skulle gärna ta ett grått om jag vann!

2011-02-22 @ 17:44:14
URL: http://lillagrodanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0