BARNKLÄDER

Skulle lägga ut lite av Alvins gamla kläder på Huuto. (Finska Tradera typ). Nu är det så in i Nordens länge sedan jag sålt nåt där, de få finska kunskaperna jag hade lärde jag mig iallafall hur man sålde där och köpte och kontaktade säljaren, de små enklaste tingen. Nu verkar de ha gjort om en massa där och jag orkar inte sätta mig in i det närmare just nu.


Därför tänker jag fråga nu här bara, är någon intresserad av kläder i storlek 86-92, typ Nova Star jeans, T-shirt, Småfolk, Molo osv. Bra om du bor på Åland/Finland. Många håller ju på med sina bloppisar så kanske man skulle starta en sådan, nej men jag frågar här först om intresse finns.
Lite bilder nedan på det nedan som finns, och mer finns också. Allt använt av 1 barn och inte mycket även om nån tvättnoppa kan finnas.
Priserna blir ungefär desamma som de brukar gå för på Huuto och Tradera för kläder som dessa (Någon har säkert koll det vet jag). Kan lägga ut mer sen om det finns något intresse alls. Man kan också maila mig på [email protected]



Nova Star jeans med mudd i midja och ben, storlek 86. Red Raw denim vill jag minnas att tvätten och modellen heter.

 

Nova Star Tshirt 80/86. Lite använd.

 


Småfolk t-shirt med elefanter  86-92
(hittade en ynklig prick på en elefant)





Katvig Body 86

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har köpt av dig tidigare kläder och ville bara säga att jag var så himla nöjd. Verkligen fina kläder ! Tyvärr är är just de här storlekarna nu för små. Annars skulle jag ha gärna köpt av dig igen !

2011-01-17 @ 09:28:16
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Är jeansen små eller stora i strl? Pris? och pris på elefant-t-shirt? :-) är frakten dyr till mig?

2011-01-17 @ 09:54:42
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Nova Star jeansen, är dom 92? Vad ska du ha för dom och vad blir frakten till sverige?

2011-01-17 @ 10:42:52
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0