MIDDAG HOS SVÄRMOR

Vi har varit på middag till min svärmor ikväll. Jättegod 3 rätters. Toast med räkor och röra till förrätt, grisfilé med vitlöksgratäng och någon väldigt god chilisås till huvudrätt och när efterrätten dök fram så log svärmor lite förläget och sa att det blir samma sak som jag bjöd på, Gino. Men vem tackar nej till sådant mums.
Dagen idag har varit lugn. Har inte bloggat mer än temabloggningen. Igår satt maken och jag och kollade på Snuten i Hollywood. De visar väl tvåan ikväll och trean till helgen. Får se om man sitter uppe och kikar lite. Man borde ha bättre förstånd och lägga sig och sova, så man är lika strålande glad inför den nya dagen som Alvin är då han vaknar efter att ha sovit 10-11 timmar varje natt. Men när man inte har bättre vett än att både jag och maken är mer kvällspigga, men vintern gör också sitt nu på morgonen för det är ju mörkt ute trots snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0