OJ OJ

Jag tittar på  bilder då jag väntade Alvin (tvåan) och hittade den här som ni ser nedan. Är några veckor mellan bilderna men nog blev jag onekligen ganska stor. Man blir ju så van med sin mage, den är ju liksom med en varje dag, men sen då man ser bilder så tänker man att den nog inte är så liten ändå. I vecka 33 bar jag ännu magen ganska högt med honom, precis som med barnet i magen nu, men sen började den sjunka även om den växte. Blev också ganska stor med Lova. Bekanta brukade säga att det var inte jag och magen som kom, magen kom med mig. Så kanske man kan se det, när man är så kort som jag är.



Återblickar...
Bilder från då jag väntade Alvin. Vecka 33, 35 och 38.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken stor fin mage! =) Jag har alltid varit dålig på att ta magbilder då jag varit gravid...tyvärr.

2011-01-23 @ 12:34:47
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0