REGN,TÖ

Regn och tö. Inte mig emot bara snön minskar lite, men det hinner väl komma en hög snö ännu, vi är ju " bara " i januari.
Maken har fyllt år idag, inget större kalasande här inte, åt bara glass och maränger och hans mamma kom via, grannen och sedan på kvällen kom Alvins gudfar via en sväng. Maken tyckte att han kunde spara kalaset till sommaren. Han hade nog inte alls humör annars heller för att fira sin födelsedag, men jag förstår ju så bra.
Samtidigt vill jag och Änglamammas Kias vägnar passa på att Gratta hennes Simon som fyller år idag. Grattis till honom med.
Imorgon börjar vardagen igen, slut på ledigheter och jul och nyår och allt sådant. Och tack och lov så gäller det inte bara min familj, de flesta får återvända till vardagen nu, och förhoppningsvis har de flesta nya krafter efter all ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0