SAKTA MAK

Sakta mak in i vardagen nu efter jul och nyår. Maken har mjukstartat med jobbet idag för att fara några timmar på jobb och ploga bort snö åt några andra. Jag och Alvin skall åka till apoteket efter hans antibiotikakur, igår hade dom stängt så akuten skickade med så dosen skulle räcka tills apoteket öppnade.


Det är bara 11 dagar kvar också till mitt förlossningssamtal på sjukhuset. Vet inte vad jag tänker längre men jag har fått en läkare jag haft med på mina båda tidigare förlossningar ( förutom barnmorskan ) så vi får se hur samtalet förlöper då han själv sett hur mina förlossningar slutat.


Alvin sov så gott så gott inatt, han var nog helt utpumpad av allt ståhej kring honom och såret i pannan, men det har sårnat ihop nu så det läker nog för fullt så hoppas vi att antibiotikan håller eventuella infektioner borta.
Klor är ju liksom även tänder inte direkt rena.
Jag skall försöka temablogga senare, det blir bara att släpa efter.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!

Jag har följt din blogg nästan ett år nu utan att lämna avtryck! Vill bara säga att jag beundrar dig nått enormt!!



Lycka till i framtiden!!



Kramar

2011-01-03 @ 14:39:02
URL: http://carroakermans.blogg.se/
Postat av: Carina

Oj lille plutten, hoppas det inte blir alltför kraftigt ärr. Styrkekramar

2011-01-04 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0