UNDRAR SA FLUNDRAN

Jag funderar på att fortsätta klä in liggdelen på vagnen i samma tyg som sufletten då jag ändå håller på. Jag har börjat fnula lite smått men vi får se om det händer något under dagen. Jag började lite försiktigt igår att spåna. Jag antar jag fortsätter idag mellan nysningarna. (Har lyckats bli förkyld igen men inte så kraftig tack och lov)
Nedan ser man lite av den gamla gulnande klädseln, så sannolikt i min fantasi så skall det bli i samma bruna blommiga tyg som sufletten. Om inte annat motiverar jag mig själv att lyckas få det någorlunda då jag skrivit om det här i bloggen.



Påslakanet har funnits i hemmet sedan Lova var liten bebbe.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint påslakan! <3

2011-01-29 @ 13:39:42
URL: http://viochjag.blogspot.com/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Klädeseln var jätte mysig :)

Grattis till bebisen i magen!

2011-01-29 @ 14:57:34
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Harrieth

Det blir fint med samma klädsel i vagnen som sufletten!

Jag tror det är lättare att klä vagnen?

Vilket gulligt påslakan!

Lycka till!

Kram Harrieth

2011-01-29 @ 18:18:03
Postat av: Mia

Jag hade sängkläder i samma tyg när jag var liten - på det glada 70-talet. Har nog fortfarande en liten bit av tyget kvar i nån gömma :)

2011-01-30 @ 12:56:00
Postat av: Anna

Jättefint :)!

2011-01-31 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0