ANDROID FRÅGA

Jag min otekninske spåntratt fattar inte varför det inte går att hämta appar till min android från androidmarket.
Jag är ju inloggad på googlekontot jag har. Jag har försökt med en det ena och än det andra och ingenting fungerar. Och jag har försökt med någon inställning på google med men nääähä. Jag får spunk snart. Jag tog t.om bort uppdateringen som någon föreslog och testade gamla market och jag har startat om telefonen. Äsch jag skall nog hålla mig till omdodernt kanske. Vet någon här hur man ställer in det?


Den börjar liksom "ladda ner" från Androidmarket men den står sedan bara och tuggar och tuggar och ingen app kommer. Jag testade till och med från deras sida på internet men inte ens då kom appen fram. Det är ju liksom lite det som är grejjen också man vill ju kunna använda telefonen och alla funktionerna fullt ut då det finns sådana.
Och ja jag har bredband i telefonen för jag kommer ut på nätet som vanligt, det kopplade dom in åt mig.
Spunk, spunk, spunk. Jag lovar att den som får det här att funka, jag skall kyssa dens fötter Och jag som tycker vuxen fötter är läskiga och rätt fula. Please tell me how I do.




"Min mamma är en klant på teknik"

Kommentarer
Postat av: Mamma till tio

Så himla söt hon är !!! Ett riktigt litet chamrtroll =) Ja du jag har ingen sån telefon kör på med min gamla hederliga Nokia (med knappar)=))

2011-07-05 @ 14:24:34
URL: http://djurstrom2.blogspot.com
Postat av: Eva

Kanske det bästa är att gå till affären där du köpte den? Jag har en HTC och där går det snabbt o smidigt att ladda ner från Android market.

2011-07-05 @ 15:09:27
Postat av: susanne

Jag vill bara skriva hur underbart söt lilla Lykke är och vilken fin bild.

Grattis till dopet också. Klänningen var bedårande söt

ha en fin dag

kram Susanne

2011-07-06 @ 08:29:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Bunny

Hej!



Är du inloggad från datorn eller från mobilen?



Mvh Bunny

2011-07-06 @ 09:51:37
URL: http://www.katidis.wordpress.com
Postat av: Moa

jag har väl inget bra tips eftersom det funkar utmärkt på min android, men försök att kolla med nån mobilaffär. kanske där du köpte den eller någon annan affär. tänkte säga googla runt men det har du redan gjort så... så segt när det inte funkar! råkar också ut för det ofta, men mobilen gör iallafall som den ska...

kram

2011-07-09 @ 00:18:21
URL: http://dayviews.com/legobit/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0