COOLING

Tuff, cool, och bestämd herreman men så hjärtanens mjuk och go då vi trycker ned oss båda två  i Lovas gamla säng om kvällarna vid läggdags och läser en massa sagor och han somnar där bredvid mig. Det har inte varit något direkt strandväder heller de senaste dagarna så det väntar vi på nu. Jag tänker att nu kommer juli att rusa iväg, sommaren kommer att springa iväg i en all världens hast. Jag tänker på allt möjligt hela tiden tror jag. Och är jag inte vaken och tänker på olika saker ja då sover man och drömmer lustiga ting av alla de sorter. Ja också mindre lustiga förståss.



Kommentarer
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Sänder er en kram <3



Det skär i mitt hjärta när jag läser att ni kryper ner i Lovas säng och läser sagor, hon borde ha varit med och lyssnat och läst sagor <3

2011-07-06 @ 08:56:10
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Bunny

Hej igen! Förlåt en jättedum fråga, men har du sladden i när du är inloggad från datorn? Jag vet en dum fråga, men jag missade det när jag skulle testa första gången Hoppas det löser sig, för en telefon utan appar är inge kul :(

2011-07-06 @ 18:04:49
URL: http://www.katidis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0