KATTUNGAR SÖKER HEM

En bekant till mig håller på att söker hem till två kattungar som just nu är 10 veckor gamla. Kattungarna är små syskon till våran egen svanslösing Sture som är oerhört social och trevlig och gärna "pratar" med ljud. Jag lovade att hjälpa min vän att hitta ett hem här på Åland åt de två kissor som finns kvar. En hane och en hona. Rumsrena självklart och vana vid barn.


Kurre är den svartvita pojken i mitten på fotot. Social och mer orädd medans honan till vänster är mer skygg och blyg och kallas för Fegis. Om någon vet någon eller om ni själva är intresserade av kattugarna kan ni maila ägaren snarast på denna e-post: [email protected]
Och just det, mamman till kattungarna är långhårig så med tur kan dessa bli lite lurvigare än "vanliga" huskattor.





Kommentarer
Postat av: Carita

Det här är en av de finaste bloggarna jag läst. Gick tillbaka till maj och läste en stor del av det du skrev om Lovas sista dagar i livet, och allt ni upplevde därefter. Saknaden tar ju aldrig slut, det vet jag 33 år efter att min pappa tog livet av sig. Men sorgen ändrar skepnad, man lär sig leva med alla minnen.

Kan inte säga så mycket mer - alla ord blir ju överflödiga och jag känner inte personligen din familj. Men jag blev berörd av bloggen och önskar er allt väl i framtiden.

2011-07-28 @ 10:17:49
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0