LÄSARFRÅGAN!

Vilken typ av humor har du? Vad får dig att skratta, hurdana filmer får dig att skratta, händelser som fått dig att skratta hejdlöst? Dela med dig. Är du en sådan som skrattar om någon råkar halka, alltså inte för att vara elak, utan bara för att det såg roligt ut, skrattar du åt dig själv? Det är ju faktiskt väldigt befriande att få ett spontant skratt ibland, faktiskt. Och mår man dåligt, mår man faktiskt bättre en kort stund om man fått skratta, det är riktigt sant kan jag själv erkänna.




Kommentarer
Postat av: Hannas pappa

Humor är så essentiellt och befriande!

Min egen "humorgenre" är extremt mångfasetterad men av någon obegriplig anledning skrattar jag hejdlöst åt sketcher i stil med den om "Flundran" när Fredrik Lindström och Henrik Hjelt gör parodi på Jesper Aspengrens "Mitt i maten" (tror jag att programmet hette). Hyllning i parodiform - det blir inte bättre! Många i min omgivning håller inte med mig....

Massmis med

Niklas

2011-07-30 @ 11:36:43
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh, tack för tipset med turkisk youghurt! Ska jag pröva någon dag :)



Hoppas ni får en härlig lördag nu!

Kram!

2011-07-30 @ 11:59:39
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Maria Nilsson

Säg den som inte råkar fnissa till om någon ramlar, men det är nog mest ett nervöst fniss, ett tur att det inte var jag. I alla fall jag, ramlar jag själv är nog min första tanke om någon såg mig. Jag kan skratta åt mig själv, åt misstag jag gjort, även om jag inte skrattar för ögonblicket när det händer. Några av de roligaste serierna (i mitt tycke) är Solsidan, Vänner och 2 1/2 män.

2011-08-01 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0