BÅGAR...

Idag kom 5 provbågar. 2 har fallit mig i smaken. De är kanske inte i diskretaste laget men jag gillar dem och de sitter bra på, är bekväma helt enkelt. Jag har nog beslutsångest och det slutar väl med att jag köper båda mitt i allt.
Jag vet inte om jag ens vågar visa de andra, två av dem ger nog ett dera skrämselhicka eller skrattanfall.
Den första nedan är svart som ni ser och bredare och lite 50-tals inspirerad nästan och den under den första påminner om Burberryrutor och har nån slags strass som ni ser på sista bilden. Ja...jag vet inte. De är ju absolut mycket snyggare än mina gamla skrangliga jag har nu iallafall.


Men "vågar" man gå ut med sådana här på eller kommer folk att glo och rentav skratta åt en? Och man vill ju att bekanta skall prata med mig och inte bara "prata med mig och stirra på bågarna och tänka", fan vad hemska glasögon människan har. Nu vet jag ju att alla som läser kommer ju inte att ropa, wow så snyggt men man behöver heller inte kommentera med fy fan vad fula osv. Håll gärna trevlig ton om ni vill bedöma dom dvs "välja orden".



 

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bågarna på andra och tredje bilden var verkligen supersnygga på dig!

2011-06-23 @ 15:46:28
Postat av: Carola

De första har fin form men skulle kanske kunna vara aningen ljusare, du är själv så ljus så de blir väldigt skarpa.



De andra var fina, särskilt om man gillar Burberry. Något jag tyvärr inte gör. Men de var fina iaf, även om formen var bättre på paret innan.



Lycka till med att välja! Jag vet att det inte är det lättaste!

2011-06-23 @ 15:50:28
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker att de första bågarna var snyggast :)

2011-06-23 @ 16:04:04
URL: http://adi89.blogg.se/
Postat av: Kina

Fyrkantiga helt klart finast. Jag hade nog iaf reagerat lite åt det negativa hållet om jag mött en vän med de andra...

2011-06-23 @ 16:37:26
Postat av: kärlek och trots

Som jag skrev på facebook så tycker jag dom svarta passade dig utmärkt. Dom är ju lätta att matcha oxå med presis allt i klädväg. Dom rutiga var oxå snygga men jag hade nog tröttnat på dom i längden.

2011-06-23 @ 17:11:03
URL: http://lillavild.blogspot.com
Postat av: Ann-Britt Sperens

Jag tycker dom var tuffa och fina på dig!

2011-06-23 @ 17:21:45
Postat av: Pernilla

Jag tycker absolut nr 2 jag dom var skit frän kram fr norrland

2011-06-23 @ 17:27:55
Postat av: Frida

Diggar de svarta! :D Du passade riktigt bra i dem.

2011-06-23 @ 19:48:28
Postat av: Lisbeth

Haha, du får det inte lätt.. Tycker de svarta var fina på dig, även om de kanske skulle varit lite ljusare. Nr två var oxå snygga, men de tog över hela ansiktet på dig, de blev för stora på något sätt..



Kram och Glad Midsommar :D

2011-06-23 @ 20:26:16
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/.
Postat av: Moa

vet inte riktigt vilka som var snyggast faktiskt. men de är ju rätt tuffa båda två och du passar i dem! jag har också inte helt diskreta glasögon nu (men använder aldrig glasögon in public), men alltså, jag har aldrig varit så glad i att ha glasögon (passar inte i det) och tänkt att jag kan ju inte precis dölja det när jag har det, hur diskreta de än är. :p

kram

2011-06-23 @ 21:26:47
URL: http://dayviews.com/legobit/
Postat av: Sara

JAg tycker du ska ha ljusare men smaken är ju som baken. Nr 2 tycker jag är lite väl stora för ditt ansikte, det är bara dom man ser men det är ju en vanesak

2011-06-23 @ 22:02:33
Postat av: Sofie

Jag diggade helt klart första paret på dig, men andra var snygga med! Kanske båda? :)

2011-06-23 @ 22:52:27
Postat av: Linda

De första gillar jag inte alls på dig, tycker de kräver en "mörkare" person, det blir en alldeles för stor kontrast på dig. De andra paret passar mycket bättre! Kör på det! :-)

2011-06-23 @ 23:39:01
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Rita

Helt klart det första paret! Det andra paret tycker jag verkar för stora, men det är ju svårt att avgöra på bara ett par bilder. Häftiga båda paren i alla fall!

2011-06-24 @ 03:01:12
Postat av: Fia

Jag älskar de översta. Inget som skulle funka på mig men det verkar vara din stil tycker jag.

2011-06-24 @ 16:11:08
URL: http://lusth.org
Postat av: alexandra

Nr två passade dig bra.

2011-06-25 @ 00:05:02
Postat av: Sofie

Tycker absolut det andra paret var snyggast, matchade ditt ansikte bäst. Supersnygga helt enkelt!!

2011-06-25 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0