KNÄPPRACE 2

Eftersom jag har stillestånd i huvudet med vad jag skall hitta på att skriva om just nu och för att solen har återvänt med lite lite mer värme så kör vi några suddiga webcam foton på sonen och mitt knäpprace tidigare idag morgon.
Ni får nöja er så...jepp. Man kan åtminstone inte beklaga sig på bildvisarbrist, så alltid något att vara glad åt.


Oborstade opimpade morsan med tröttpåsar under ögonen...

 




Och så en på Lykke och....hennes goa kalufs...hennes hår står alltid rätt upp.







Kommentarer
Postat av: Lisa

Det spelar mig inte så stor roll vad du skriver om, jag läser ändå :)... Små anekdoter från vardagslivet och lite bilder, det är fint!



Kramar

2011-06-21 @ 19:03:29
Postat av: Lotta

Åh va fina ni är! =)

2011-06-22 @ 11:50:36
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0