LITE GÅRDAGEN

Igår så åt vi skagen toast och jordgubbspannacotta. Det var gott. Idag har jag ränt runt stan och hittade till sist en tunika som jag tror blir fin till Lykkes dop på lördag. Ett dera är det bara en massa storblommor eller vitt som verkar gälla mycket så jag valde att köra på det vita så det blir lite stilrenare. Nu visar jag inte hela plagget men det kommer bilder sen, vid dopet, dock får ni se någon detalj tillsvidare.


Det är så roligt att laga "fin" mat, det enkla kan vara det goda...

 

Det där gråa är rysk kaviar som vi köpte i Tallinn förut. Jag äter inte sådant där men de andra fick en klick.

Jordgubbspannacottan var en full pott.

 

 

Och detaljer av tunikan/"kortklänningen" Den var väldigt söt tyckte jag och då jag är så där "pygmékort" så blev den ju ganska lång ändå på mig.

 

 

 

Ett par örhängen till blev det också...

 

 


Kommentarer
Postat av: Kia

Du kommer att bli en strålande vacker mamma vid Lykkes dop.Njut och lev som Lova hade önskat och alla övriga änglabarn.Ta hand om varandra.Vi ska åka på ett litet mysigt Spa på västkusten och bara vara med god mat och jacuzzi.Kram Kia

2011-06-27 @ 21:17:06
Postat av: Hannas pappa

A-M: Med de kläderna och den maten verkar det som om du var på samma tillställning som vi igår!!!!

Massmis med

Niklas

2011-06-27 @ 22:31:58
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0