STUDENTKALAS

Om några timmar så skall vi infinna oss på studentkalas. Jag har iallafall hunnit färga håret med färgen jag tog hem här för ett tag sedan, det var en vild vågad chansning eftersom jag hade min helt vanliga färg att ta vilken jag ville.
Vild vågad chansning att 3 timmar innan hoppa ur duschen hemma för att se resultatet och se OM man hade behvöt åka och hämta någon annan färg för att dölja spektaklet. Men jag slapp, så illa blev det inte.
Egentligen borde jag ha gått till frisören men jag har inte möjligt nu med en ammande 6 veckors att sitta där i 2-3 timmar och vi har inte gett flaska och sedan känns det lite i överkant att betala omkring 80 euro fär klipp och färg men visst det blir ju oftast riktigt flodigt snygggt precis som då jag gjorde det inför Lovas begravning.
Jag hoppas iallafall på att dagen blir trevlig med trevligt sällskap och något gott att äta. Solen strålar härligt i varje fall. Precis som Lykke nedan på bilden.






Kommentarer
Postat av: susanne

Vilket härligt leende.

Man smälter

kramar Susanne

2011-06-05 @ 08:54:43
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0