BESÖK HOS MVC

Som jag skrev tidigare var det MVC besök idag. Allt gick helt bra och alla värden var fina. Magen har jämnat ut sig men ligger nog ännu på sin egen kurva men börjat lugna sig lite med växandet, tack och lov och är precis som det skall vara då närmar sig slutet av gravidteten sa hon. Så jag gick väl från MVC med OK stämpel för att komma tillbaka den 31.3. Då tas också sista blodproven som de brukar göra på MVC här, bara för att kolla blodgruppen igen bl.a.


Efter MVC for jag och Alvin och lånade böcker till biblioteket åt honom. Och sedan hem en vända igen och åt lite. Sedan till svärmor/farmor och fikade och en av mina vänner kom via en sväng då hon ändå var i närheten och sen då hon for åt jag och sonen middag där eftersom maken jobbade över, men han kom strax där vid 7 så jag for hem före, eller jag for via butiken först sen passade jag på att vila en liten stund hemma då var hemskt trött.Så där riktigt gravidtrött som man kan bli.
Så det var en ganska lugn dag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0