MATFÖRBEREDELSER

Kameran, son och make fattas men jag har rännt runt i köket och förberett middag och rört ihop coleslaw, fixat kycklinglåren, klyftat potatisar och förberett en blåbärspaj och diskat. Dock borde jag fortsätta plocka lite små saker som en viss Alvin man fört omkring på golvet men ryggen min vill vila lite den också innan min middagsgäst dyker upp samt min man, det återstår att se om Alvin tänker äta hos farmor eller hemma ikväll, han for ju på skoteräventyr tidigare med picknick med sig. Han och pappa och en vän till. Farmorn bor ju såpass nära oss med bil att det tar inte ens 10 minuter mellan oss. Det är thumbs up de gånger man hälsar på där.
Så ingen bild på maten eftersom min kamera är borta. Förvisso har jag två systemkameror men den andra har jag ej förmått mig att gå genom bilderna på, är väldigt känsliga bilder i just den, som jag samlar mod till att en dag villa se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0