PREGGOFANTEN

Igår var det bara att konstatera att byxorna som med nöd och näppe gick fast helt för sisådär 3 veckor sedan inte går att stänga alls längre. Mammabyxor till och med. Visserligen går de att ha öppna och vika ned men då hasar de ner ännu mer rätt snabbt över baken. Så vi får lovprisa legginsen som går på ännu. Men börjat kana ner lite över magen de med.
Men komiskt är det nog. Att vara så där jättegravid och ha lite på 1 månad kvar innan det är dags att få bebisen.


Jag vet att jag hade samma byxor som nedan med Alvin ända fram till självaste dagen D men nu minns jag inte om jag hade dem öppna då med, däremot minns jag att jag ofta vek ner dom under magen på den tiden då jag gillade det bättre.
Nå för att komma fram till punkt tänker jag lägga in den snygga bilden som visar hur det ser ut i dags läget.
Mammakläder liksom, jag trodde de skulle leva upp till sina namn? Nå, det är tur att man kan skratta åt det här, för det är ju egentligen bara komiskt, hur man förändras, åtminstone jag, då jag väntar barn. Och inte vill man köpa nytt (eller bättre begagnat ens) heller då det är typ 5-6 veckor kvar, 40 dagar max eller något sådant.
Nej det här klarar vi nog av. Men det blir som sagt intressant att se hur slutrakan blir.





Big moma?
Nej den där byxan går inte fast alls längre, trots att den är lite stretchig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihihi ja lite kul är det faktiskt =) jag kunde inte heller ha mina mammabyxor i slutet utan mäsade runt i ett par HEMSKA mysbyxor som var storlek XXL dom var ju lixom lagom satt inte ens lite slappt. Nu kan jag inte ha dom. Här ser du min viktresa och mina hemska mysbyxor vid spisen =) http://lillavild.blogspot.com/2011/03/propoints.html

2011-03-12 @ 09:41:03
URL: http://lillavild.blogspot.com
Postat av: Smulan

Typiskt flickmagar att bli enorma :) Har du ingen klänning eller tunika som du bara kan skaffa ett par mammaleggings till?

Postat av: Malin

Tur att det är inne med leggins i alla fall! =)

2011-03-12 @ 14:37:53
URL: http://halohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0