UNDERHÅLLNING

Mitt i mitt diskande kom Alvin springades och undrade var hans trasa och sprayflaska med såpa i fanns. De senaste dagarna har han varit mycket för att torka både synliga och osynliga fläckar i hemmet. Leksaker torkas, skåpdörrar torkas, ja allt som nu kan tänkas behövas torkas i en 4 årings värld kan få sig en avtorkning. Tänk att så lite som en våt trasa och en sprayflaska med lite vatten och tallsåpa i kan vara så nöjsamt. Men det är ju roligt att han vill "städa" och hjälpa till också...

Kommentarer
Postat av: marija kulas

Härligt att i all sorg tar du vara på glädjestunder!Duklär tankar och känslor i ord så fint.Läser din blogg varje dag och vänter med spening på nya familjemedlem.Lycka till!

2011-03-30 @ 15:14:57
Postat av: Lisbeth

Haha, njut så länge det varar - det kommer en låång period när de inte är lika glada för att hjälpa till med städningen.. :)

Synd att ni bor så långt bort, han hade kunnat få hjälpa mig också ;)

2011-03-30 @ 15:57:25
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Martina

Visst är det härligt när de vill hjälpa till att städa! Synd att det där inte håller i sig upp i tonåren bara...

2011-03-30 @ 18:03:16
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Carola

Alvin o Lyckebollen i din mage är din glädjekälla som gör att du orkar med allting mitt i din stora sorg o den här tvättperioden brukar va intensiv men ganska kort tyvärr har jag märkt med mina barnbarn nu.Visst förundras man ju över att vatten o en trasa är så roligt.Kramar<3

2011-03-30 @ 21:14:51
Postat av: Anna

Sicken going,tänk va lite det behövs för att dom skall ha roligt.Få hjälpa till och göra samma som

Mamma:)

Snart vill han säkert hjälpa tillbed lilla bebisen:)

Kram godnatt!

2011-03-30 @ 22:18:56
Postat av: Anonym

så underbart =) härligt att få lite hjälp.. o snart kommer bebisen. hoppas fu/ni får vila så mkt som är möjligt innan den lille kommer

2011-03-31 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0