ÅT DE SMÅ

Vi shoppade lite igår och så kom ju H&M paketet. Nu är inte allt med på bilderna men en del av det. Kapp Ahl hade rea på rea så där var vi och fyndade lite men det fanns nog mer man kunde ha köpt med sig.
Nu tog jag i 62 eftersom Lykke har 56 nu och det mesta är helt passligt. 50 går, men är nog helt exakt eller t.om för smått.





Body med matchande långbyxa.

Nedan Gustav linne åt Alvin från H&M...

 


Barbakalsonger...




 

Detalj av en festklänning åt Lykke. Vi är bjudna på studentfest i juni och hoppas denna kommer till pass då samt att denna nog kommer att funka efter dopet och efter dopklänningen klätts av den dagen Lykke döps. Vi funderar på att ha dop i juli. Innan min och Lovas gamla dopklänning blir för liten.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gustav-linnet var ju hur fint som helst!



Jag ber förresten om ursäkt om du upplevde det som att jag ville "diskutera" det här med genus, för det ville jag faktiskt inte. Sa helt enkelt vad jag tyckte om hårband på bebisar.

2011-05-27 @ 15:20:04
Postat av: Hannas pappa

Vad skönt att ni hittar på roliga saker och på så sätt skingrar tankarna!

Massmis med

Niklas

2011-05-27 @ 16:32:32
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka fina barbakalsonger, sånna skulle min son vilja ha :) Måste kanske gå och spana på H&M.. för dom är väl därifrån?



Kram

2011-05-29 @ 21:05:46
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0