BÄRSJAL INKÖPT

Jag köpte en bärsjal idag, en Tricot slen. Kom över en rätt billigt, ny och bara typ tvättad. Jag återkommer till den då vi prövat den lite mer, men Lykke har provsuttit den och verkade nöjd.
Nu skall jag bara sitta ner en stund, dricka ett glas cola och glo runt på olika bloggar medans barnen snusar gott i sängarna sen någon timme och hoppas på en sedan bra natt och inkommande någorlunda trevlig morsdag.
Min sjunde morsdag egentligen, fast nu mer också som änglamamma.


EDIT: Morsdag på Åland är imorgon medans ni svenskar firar det senare i maj, för den som undrade.



Kommentarer
Postat av: ML

Är Mors dag den första helgen i maj? Trodde det var den sista...

2011-05-07 @ 22:14:33
Postat av: Johanna

Hoppas du får en trevlig morsdag!

Mysigt foto du lagt in.

2011-05-08 @ 10:37:50
URL: http://strandbyudd.blogspot..com
Postat av: Viktkamp

Hoppas du har en fin dag =)

2011-05-08 @ 14:14:30
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0