FRÅGOR & SVAR

Det ramlar in frågor ibland, och ibland glömmer jag bort dem fast jag tänkt svara (sorry för det). Men de som trillat in nu senast är väl främst den att Var jag köpte den gröna klänningen med hjärtan åt Lykke.
Den hittade jag i en finsk webshop. HÄR.
Alvins byxor som jag skrev om igår kommer från Lastenmetsola.
Och jag vet att det är någon mer jag senilat bort men jag skall ta mig i kragen och bli bättre att svara snabbare på frågor. Sedan vet jag inte om det är bättre att svara hos den som frågat förutsatt att den har en blogg eller svara i mina egna kommentarer?
Är nog kanske en smaksak och beror kanske på vad det gäller.



Och just det. Jag har ju också det där bloggsvar i menyn till höger. Men det brukar mest dyka upp frågor där som ibland nästans är jobbiga att besvara. Om Lovas cancer, ifrågasättanden osv. Men annars får man gärna använda sig utav den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0