HOSTAR & KRAKAR

Jag och sonen har åkt på världens dunderförkylning. Vi snorar och hostar ikapp. Det är jobbigt. Och så får vi hoppas att Lykke inte blir illa däran. Hon är så liten. Lite snorklig verkar hon vara så jag tror jag skall åka via apoteket och köpa koksaltdroppar till lilla näsan om hon skulle behöva. Dock hoppas jag att min amning skyddar henne litegrann.
Det var tråkigt att jag skulle bli sjuk igen så snabbt inpå det förra men ibland blir det ju så.
Vi skulle ha varit till BVC med Lykke igår men iom förkylningen hos mig och sonen så avbokade jag besöket och vi skulle komma nästa vecka istället.
Snart blir det också dags att boka in besöket för efterkontrollen. Veckorna går ju i en rasande fart och snart är Lykke 1 månad redan.






Kommentarer
Postat av: Victoria

Det går lika bra med bröstmjölk i stället för koksalt :=)

2011-05-19 @ 07:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0