LJUVLIGT VÄDER

Idag är det jättefint väder ute, och jag borde gå loss i rabarberlandet och plocka rabarber. Det är verkligen skönt med eget hus och trädgård, bara att gå ut och göra nästans vad man vill. Jag är nog en lantmänniska även om jag i tonåren provade på både stadsliv och lägenheter så är det på ute på landet i ett hus med trädgård jag hör hemma.
Precis som jag och min man som växte upp nära skog och natur, så hoppas jag att våra barn får växa upp också. Ibland skulle jag nästans kunna bo i en trollskog, riktigt i det lugnaste lugna. Sådan är jag...nu som vuxen. Men jag vill också kunna ha förmånen att ta bilen ibland, till liv och rörelse. Lagom av allt, och det är ganska skönt att leva då. (Trots sorg och saknad).













Kommentarer
Postat av: Boa

Vilken snygg blå dörr ni har. Vårt hus påminner lite om er och jag har funderat på att byta vår tråkiga vita dörr till någon grannare färg men har inte vågat, var rädd att det skulle se tokigt ut. Men nu när jag ser er blåa dörr så blir det nog att byta till en sån hos oss också, det ser hur snyggt som helst ut!

2011-05-21 @ 13:30:07
Postat av: Bitte

Va lyxigt att få bo sådär! Det skulle jag också gärna göra MEN inte med nån megagräsmatta, som vi har vid barndomshemmet. Dessutom skulle jag behöva nån som skulle sköta trädgården. ^^

2011-05-21 @ 14:28:39
URL: http://bloggen.fi/paradox
Postat av: Gabriel

Hej.. Ville bara skriva att du har en schysst blogg med cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om mitt liv och mina äventyr som ensamstående pappa till mina grabbar Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Kram Gabriel..

2011-05-21 @ 14:39:20
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Johanna

Önskar vi oxå hade en trädgård. Men kommer nog att dröja innan vi vet vad vi vill ha.

2011-05-21 @ 17:38:19
URL: http://strandbyudd.blogspot..com
Postat av: Hannas pappa

Mysigt A-M. Men hur kan idyllen ha tillåtits skakas om så som hände med Lova????? Ofattbart och så dj-t FEL.............

Massmis med

Niklas

2011-05-21 @ 19:34:03
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: camilla

Ljuvlig bild. Ser ut som Småland, där jag bor. Kram Camilla

2011-05-21 @ 22:22:52
Postat av: Kia

Idag den 22 maj tänder vi ett 7 dagars ljus hos Simon även med Lovas namn på för att hedra henne.Det är bara så självklart att göra så.Kommer att göra så när årsdagen blir för Kitty När Hannas födelsedag snart är så blir det likadant.Nu är det även extra blommor som gäller.Känner att våra barn håller ihop och att dom vet att vi hedrar dom.Tänker på er idag!Kram Kia

2011-05-22 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0