BLOGGPRISET 2011

Ni har väl inte missat att se vilka som nominerades och nådde fram till Bloggpriset 2011 i år? Jag nådde inte fram i år, men sörjer nog inte desto mer ändå. Jag tror jag gjort mitt kanske ändå och förmedlat en hel del saker som fått människor att stanna upp en liten stund. Hoppas jag?!
I kategorin Årets blogg dök återigen några bekantingar upp. Vilka alla som är med i år kan ni se HÄR. Vilka tror ni vinner titeln i år? Jag tror att det kommer att bli en ganska "jämn strid" mellan Malenami och Kakkakaffe. Båda har många läsare men bloggar om olika saker och är på olika nivåer i livet.

Kommentarer
Postat av: Lena, Uppsala

Självklart har du förmedlat en massa och jag får ofta en tankeställare! Jag hoppas att du orka fortsätta blogga :)

2011-11-15 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0