MAMMA TOFS

Så var vi där igen, där vi var då -07-08 ungefär. Mammatofsen will be back allt oftare. När jag kapade mitt hår började jag med lite, och så lite till och ännu mer. Och vips var jag korthårig från att ha haft håret riktigt långt nere på ryggen. Ungefär under där man man fäster bh.n. Ännu är det ju inte alls så långt som då, men det är så långt att jag får bra fast det utan att det ser fånigt ut eller som man "låtsas" och önskar att man har längre hår hår än man har och således bara har en lite toss som står rätt ut.



Ja man kan ju fråga varför klippte jag av det där håret? Men men...ibland får man sina infall.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Oj va långt hår du hade! Fast ibland vill jag också ha kort hår, det vore mer praktiskt. Å andra sidan hittar twinsen ändå de där minsta små håren och drar loss dem så det gör skitont! :D

2011-11-09 @ 14:03:48
URL: http://bloggen.fi/paradox
Postat av: Victoria

Du passade jättefint i långt hår! :)

2011-11-10 @ 07:21:46
Postat av: Anna- Dolce Bambini

Bitte. Ojá jag har haft lååångt hår jag med. :-) Men det är nog ganska jobbigt med så där långt hår när man har små barn- bebisar främst då.



Victoria- Tack :-)

2011-11-10 @ 08:55:36
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0