SINNESFÖRVIRRINGEN

Kanske jag är lite sinnesförvirrad när det gäller material i kläder, men klänningen nedan kanske inte var så tjock i tyget ändå. Nå strunt samma.
En sak som jag vet med säkerhet är att imorgonnatt- sen kväll eller vad man vill kalla det när man är en nattuggla, så kommer maken hem igen. Tjohej eller något. Tiden som gräsänka lider mot sitt slut. Imorgon skall tomtegardinen upp och stakarna i fönstren.






Hiss mig upp i taket, fniss fniss, skratt. Det hisnar i magen, det pirrar och bubblar och skrattas.
Att flyga lite är ganska roligt.



Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Klart att det är Lovas förtjänst att syskonen är så glada och goa.....Alltid lika mysigt när maken kommer hem ifrån olika uppdrag.Men saknaden är total...Simon skulle varit här tänker jag så fort min äkta hälft gör annat.Kram Kia

2011-11-24 @ 23:08:48
Postat av: Katja

Så fantastiskt fin! Vilket underbart plåster på såren :)

2011-11-25 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0