VIRRIGA JAG & HEMVETE

Jag berättade förut att maken skulle åka till Göteborg med jobbet. Jag trodde att det var nästa vecka tills han ikväll sa, att jo imorgon åker jag ju till Sverige. *Pling.
Nå ingen fara på torpet men jag blev bara, Oj då jag har nog missförstått det där med när du skulle åka.
Utöver det har jag bakat hemvete idag. Det var liksom till och med första gången jag testade på att göra det. Lite rundare och flatare kanske kakorna kunde ha varit men de var annars helt ätbara nog.




Ja jag måsta ju bryta en kaka för att kolla att det inte bara var luft inne i dem. Och nej jag vet, de var sannerligen inte vackert formade.

Kommentarer
Postat av: Dubbelmamman

Precis, exakt så, ska hembakt bröd se ut tycker jag. Åh, vad jag blev sugen på att baka nu!!

2011-11-22 @ 22:01:03
Postat av: Lisbeth

Åh, de ser så goda ut, att man nästan kan känna lukten! :)

Kram

2011-11-23 @ 01:12:42
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Carola

Duktiga Dig..dom är säkert goda och hemvete kan ju vara både semla,limpa o flat.Vill önska Dig och hela familjen en trevlig fortsatt vecka och en trevlig Lilla.jul,hoppas bättre detta året när lilla Lykke finns hos er.Jag styr just kosan mot fastlandet för att vara med mina små hjärtan-pojkar och dotter o fira lite mysigt.Kram på dig Anna-Maria.

2011-11-23 @ 10:46:54
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0