BUZZAR KNORR

Idag kom det, ett buzzador paket igen. Denna gång är jag med i en kampanj för Knorr fond du chef. Och det skall bli intressant och se hur dessa är, då jag är van med buljongtärningar. I denna kampanj får man testa 4 olika smaker, fisk, kött, kyckling och grönsak.








Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Dolce Bambini): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Dolce Bambini

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=Dolce Bambini&lang=SE



Ni som följer bloggen vet att jag testat både Natusan baby bath och olja och även Vanish. Så det är ofta trevliga kampanjer de erbjuder.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

oj , tänk om jag oxå har dem i lådan. jag kom oxå med! :) Fonder är ju vanligtvis bättre så ska se vad de har att ge. Har tyvärr sett att de är rätt dyra mot vanliga buljonger och fonder. Men ska se vad de går för nu :)

2011-10-17 @ 15:44:26
URL: http://lejonkvinnan.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag tycker dom är jättebra :D

Ser att fiskfond har kommit med på di sida, det har jag väntat på :))

2011-10-17 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0