IKVÄLL BLIR DET FILM

Jag gjorde något precis som jag inte gjort sedan jag var ung och pigg eller ja heter det, innan barnen kom. Då när man ofta kunde göra som man ville utan att ta ansvar för morgondagen alla gånger. Jag hyrde en film. Jag är så gammal och förlegad att jag knappt fattade något av dagens maskinella uthyrning men jag kom ut med en skräckis i handen. Paranormal Activity 2. En del säger att den är bra, andra säger att ettan är bättre, själv har jag ingen aning och tänker bilda mig min egen uppfattning.
Sedan blev det lite läsk och ostbollar till och en önskan om att barnen får en god natts sömn så jag får se lite film tillsammans med min man. Önskar er andra också en trevlig fortsättning på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du gillar den. Jag gjorde de fast de va as läskig..;) Trevlig kväll du med!

2011-09-03 @ 19:09:26
URL: http://thenfamilyontwo.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hoppas ni fick en fin kväll

2011-09-03 @ 20:22:10
Postat av: Niklas

Imorgon är det 4 september...den dag Hanna insjuknade 2007...Behöver styrka...

Massmis med

Hannas pappa

2011-09-03 @ 20:26:36
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

TACK!!!för att du tycker att vi ser snälla ut och att du kunde se att vår Simon var en fin kille.Det är så orättvist att våra vackra barn inte finns mer.

Såret kommer ju alltid tyvärr finnas där...suck men vi får göra det bästa för att orka,Visst är vissa dagar extra tunga....hoppas att ni hade en bra filmkväll du och maken.Kram Kia

2011-09-03 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0