BUSEN MIN

Den här busen är på vift ikväll. Han har talat om att han tänkte sova hos farmor. Men imorgon får jag krama på honom igen. Och så har jag lovat att fara till badhuset någonting med barnen igen snart. Men det är ju så kallt ute nu...brrr, så det har inte lockat att åka och simma och basta och sedan gå ut och bli en isskulptur. Men barnen lär ju inte klaga. Det är ju ett bra tag sedan vi var, ja så jag får nog försöka planera in det någon dag.


Sååå...nu har jag bloggat hela 3 inlägg idag. Det är nästans bra gjort för att vara mig nu för tiden.
Önskar er alla en trevlig fredagskväll. Det lär väl knappast ske att jag bloggar lika mycket imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0