BUZZADOR DOVE

Jag berättade att jag skulle blogga om min senaste Buzzadorkampanj. Tidigare har jag buzzat Natusan Baby Bath och megastorapaketet med Vanish och Buljongen, nu är jag inne på min fjärde kampanj och denna gång skall jag testa Dove, Nourishing Oil care intensivbalsam. Jag fick också några extra balsam att dela ut och vänner och bekanta och svärmor och hennes syster har redan fått varsin tub.


Att vara Buzzador är alltså gratis,
bara du tar lite av din tid att tex blogga om produkterna du testar eller på annat vis "marknadsför" dem.


Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Dolce Bambini)

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken



Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej A-M,kom att tänka på att den 15 feb är det den internationella barncancerdagen.I år har den funnits i 10 år.Vore underbart om alla runt oss kunde uppmärksamma denna dag på ett eller annat sätt.Vi ska försöka med att "Simonloppet"uppmärksammar de inneliggande cancerbarnen på vårt barnsjukhus denna dag.Kram Kia

2012-02-05 @ 12:44:09
Postat av: Skärgårdsflickan

Jag är oxå med o Buzzar DOVE :) Ska bli spännande o se vad det är för balsam :) Min första kampanj dessutom! :D

2012-02-06 @ 11:50:04
URL: http://skaribon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0