CLOWNKÄFTEN

Efter förkylningen kom värsta clownkäften med vinterns kyla som + på och jag har fått munsår och allt trevligt. Utöver det är jag frisk från förkylnigen kan man säga.
Jag funderar på kvällens middag. Ska man o r k a  laga egen middag idag eller ska man slösa bort en slant på en flottig pizza och bara slappa och gör just nothing.

Jag satt också nyss och beundrade Mini Rodinis nya kollektion. Den var riktigt najs. Suger lätt i köpa vårklädertarmen, men jag skall försöka låta bli. Annat som gett mig vårfilis är tulpanerna i skärt rooosa och vitt som jag ställde vid Lovas lilla minnesaltare här hemma. Jag gillar tulpaner. Nästans mer än rosor. Jag gillar skira skära ljust rosa tulpaner och vita mest. Tänk februari snart är du här. Skottår i år.

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jo du, nog suger det i köpa vårklädertarmen :-)

Men barnbarnet har så mycket kläder just nu, jag får vänta till lite längre fram i vår innan jag shoppar loss.



Det finns nog inget härligare vårtecken än tulpaner. Har inte köpt några ännu men snart så...



Hoppas att du blir av med resterna av förkylningen!



Jag önskar fortsatt trevlig helg till dig och familjen

2012-01-28 @ 21:29:26
URL: http://gretagochjag.blogspot.com/
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Kirsi- jo nu börjar man bli mänsklig igen. Och jo det känns skönt att veta, fast vi bara går mot februari, att det ändå närmar sig vår dag för dag. Härligt.

2012-01-29 @ 11:07:36
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad mycket fint det fanns. Det är alldeles för lätt att förköpa sig på barnkläder. Det är ju så roligt...

2012-01-29 @ 15:18:03
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0