LYKKE 9 MÅNADER

Idag blir lilla damen i huset 9 månader. Nu har hon varit lika länge på utsidan magen som hon var på insidan. Och det går så fort nu. Hon ålar supersnabbt om hon vill, är nyfiken på vad andra äter, vill äta själv med sked men det är ännu klottigt men hon försöker så jag brukar ge en sked åt henne och en åt mig som jag matar henne med.
Hon ljudar ännu och försöker få till mamma och har faktiskt sagt det men vet inte om hon kopplar det till mig helt ännu men hon vet att jag är mamma då hon väldigt gärna föredrar mig och blir besvilken om jag inte alltid kan finnas närmast. Storebror börjar bli hennes stora idol och hon blir alltid glad av honom.
Tänk, hennes ett årsdag närmar sig sakta sakta mak men ändå så snabbt. 9 månader med bästaste Lykke någonsin. Vår lilla tjej. Lova och Alvins lillasyster.


Kommentarer
Postat av: Niina Eonsuu

Grattis Lykke på 9mån dagen!

2012-01-21 @ 19:38:28
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Lilla snutte lisa,sötnosen Alvins syster på jorden.Lova håller en skyddande hand över sina småsyskon.Det är jag övertygad om.Kram Kia

2012-01-21 @ 21:08:50
Postat av: Ida

Grattis Lykke :-)

2012-01-22 @ 15:59:58
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0