MOTIVATIONEN LÅG

Idag har det varit en sån där dag. En sån där dag när man känner sig nedstämd. Har saknat min mamma en hel del tidigare under dagen. Hon och jag stod varandra väldigt nära och det känns som om man inte riktigt har samma kontakt med någon annan, som hon och jag hade. En riktig sådan där fin mor-dotter relation. När man är besviken, ledsen eller så, så är det liksom henne jag då ofta vände mig till med "livsbekymmer". Idag hade det varit skönt att ha henne och prata med, om allting som man funderar på.


Men nu skall jag gå och tugga i mig en majskolv.



Kommentarer
Postat av: Johanna H.G

Vad tungt det måste vara, vill inte ens tänka på den dagen då jag förlorar min fina mamma. Dock förlorade min mamma sin mamma i cancer när hon var 18 år och idag är min mamma 52 år och hon saknar sin mamma så otroligt mycket fortf. Jag önskar att jag hade fått träffa min mormor, har hört att hon var en fantastisk människa.



Kramar till dig!

2012-01-03 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0