SLÄPAR EFTER MED FILMER

Ikväll har jag och maken tänkt sätta och se på hyrfilm. Vi har hyrt hem Avatar men den var ju inte direkt kort, nästans 3 timmar lång. Du store tid, hoppas man håller sig vaken. Men säkert. värre är det när man ser sådana där långfilmer och skall upp sedan med småbarn. Och visst kan man pausa en hyrfilm, men att se hyrfilm dagtid med vakna barn är svårt. Men som sagt, här vankas lite filmmys ikväll. Vi har kommit lite in i det där igen, att hyra en film ibland och bulla upp med en massa gott och onyttigt.

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jag har också Avatar hemma, har lånat den av min bror och ska försöka se den, kom aldrig iväg på bio när den gick.



Har några andra filmer också som jag lånat från brodern samt några som jag har köpt när det varit rea. Men jag kommer aldrig för mig att titta på dem :-)

2012-01-05 @ 20:52:48
URL: http://gretagochjag.blogspot.com/
Postat av: Katja

Lite gott och onyttigt får man allt unna sig ibland ;)Ha en fin långhelg!

2012-01-05 @ 22:58:09
Postat av: Lisa

Avatar är en fantastisk film - grafiken, naturen!!! Historien är väl som de flesta filmer men det andra! Hoppas du orkade se den!!!

2012-01-05 @ 22:59:32
URL: http://separationsangest.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Den filmen är riktigt bra. Omöjlig att somna i från och jag somnar alltid i från filmer. :-)

2012-01-06 @ 10:11:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0