VTRIKER

Veckans tips som kan vara spännade för barn mellan 3-6 år och 7-14 år hittar man hos Minimango som jag berättade om i förra veckan att jag börjat sitta i bloggpanelen hos.

Denna gång handlar det som sagt om en grej som heter Vtriker. Vtriker är det nya sättet att hålla barnen aktiva samtidigt som de har roligt! V-triker är en ny produkt på marknaden och vi har alla vuxit upp med till exempel skotrar, cyklar, rullskridskor och inlines.
Vtriker har en unik v-formad konstruktion och det är bara att placera en fot på varje sida och skjuta fötterna in och ut och man tar sig enkelt och snabbt fram.

Se filmklippet här nedan. För att beställa så klicka in er HÄR!

Och för att klargöra när jag bloggar om detta. NEJ jag får ingen produkt gratis, men jag är med i en utlottning av produkten med flera andra i panelen. Jag gör det mest för att det är kul.









Kommentarer
Postat av: Elina

Hamnade här av en slump och vilken fin blogg du ser ut att ha :-) Jag är också med i Minimangos bloggpanel och skrev just ett liknande inlägg, hehe.

2012-01-11 @ 11:08:56
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Det var bara en ren slump. Jag tror det var så att du hade lämnat en kommentar på en annan blogg jag också brukar läsa :-)Någonting gjorde att jag klickade mig in på din blogg.

2012-01-11 @ 14:51:09
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0