KAVAT NO.1

Lykkes allra första riktiga par , lära gå sko- gåskor. Hos Ellos fick man jättebra rabatt på närmare 30 euro då man handlade för närmare 90, och eftersom Alvin önskade sig en Lego Ninjagokeps då han fyllde år passade det ypperligt att köpa allt där på en och samma gång skor och hans presenter, Kavatskorna blev ju dessutom väldigt billiga med den finfina rabatten Ellos bjöd på. Inte alla ställen som ger 30 euro i rabatt. Jag gillar sådant och jagar alltid rabatter. Som en annan tant nästans.














Kommentarer
Postat av: sissi

Hur är det egentligen med Lovas grav,vore trevligt att se bilder på gravstenen?

2012-03-26 @ 17:04:58
Postat av: Ida

Dom där skorna är så söta!Ska nog köpa nått liknande till min kommande bebis :-)



jag gillar också ellos och deras rabatter. Fyndade ett par nya reebok träningsskor till mig på 40% rabatt igår :-D



Angående bloggning så är det nog så för alla som bloggar att inspirationen finns i omgångar. På somrarna tex bloggar jag ofta jättemycket för att vi gör mer saker. Men övriga året kan det bli mer sporadiskt då jag bara (känns det som) hämtar/lämnar på dags, jobbar, städar och lagar mat. Även om det finns guldklimpar dom dagarna också så som när dottern har dansuppvisning hemma i vardagsrummet :-)

2012-03-27 @ 10:59:09
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Ida, ja Ellos är ju KANON. Och sant det med bloggandet, somrarna är trevligare också, med jordubbar, glass och gröna sköna bilder.



Sissi, förstår att du är nyfiken. Det är ett svårt ämne för mig att blogga om så jag har skrivit om det på min Facebooksida Dolce Bambini blogg. Den som har något att kommentera som är negativt så hänvisar jag att höra av sig till min make.

2012-03-27 @ 20:20:37
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: mia

Vilka fina barn du har:) Astrid har också dom vita kavat skorna som sina första. Tjusiga!

2012-03-28 @ 07:33:16
URL: http://minbebis.com/blogg/mamamia
Postat av: Jeanette♥

Vilka söta skor:)

2012-03-28 @ 21:22:44
URL: http://jeanettefoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0