SPAMKOMMENTARER

Förebaskade spamkomentarer från det är förbenade hemförsäkringsbolaget som skriver hela tiden. NEJ jag tänker inte godkänna era kommentarer så att ni får gratis reklam för ert företag så sluta slösa tid på min blogg nu. Jag har tagit bort mer än en handfull bara i helgen med era "låtsas-vara-trevlig-kommentar" där man bara länkas till ett företag med just hemförsäkring.

Och med det önskar jag alla en annars glad och trevlig måndag. Här strålar solen. Alvin skall strax till parken men annars är dagen öppen för möjligheter.

Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Lika jobbigt är det när vissa företag ringer upp 10 olika nummer via en växel och den som svarar först blir "övertalad"till att köpa en viss vara.Svarar aldrig om hopp att det ska sluta.Vaknade i morse av ett vackert solsken men blev chockad över att marken var vit.Det hade snöat i natt....lite pudersnö men ändå...suck,hoppas att våren kommer fort nu.Ha en fin dag.Kram Kia

2012-03-19 @ 09:31:58
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Jag avskyr verkligen reklamkommentarer!

2012-03-20 @ 06:39:45
URL: http://hannafialotta.blogg.
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Sannerligen jobbiga. Usch!

2012-03-20 @ 18:38:30
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0