HOPE-SMYCKET

Jag skrev häromkvällen om Hope-smycket från Barncancerfonden. Jag kunde inte låta bli längre och beställde ett åt mig.
Jag tycker det är snyggt och samtidigt så bidrar man ju med en slant till deras fond. En del kanske tänker att varför inte betala hela summan istället på 300 kronor åt fonden än att de skänker 150 kronor men jag tycker som en annan sa, att om någon säger att man har ett fint halsband och undrar vart ifrån man har köpt det kan man då säga att det är till förmån för barncancerfonden och att man stödjer dom genom att köpa det.
Jag som inte är någon direkt halsbandsmänniska och bara mest burit gullvivans blomhalsband har äntligen hittat ännu ett vackert smycke och hade jag bara vetat om det tidigare så har jag köpt det även om Lova varit frisk.





Hopesmycket finns att beställa här

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller med. Jättebra att sprida ryktet vidare på detta viset för det är ett jättefint smycke och många kommer säkerligen att fråga varifrån du köpt det.

Jag har ett liknande smycke som jag köpte i en butik på sjukhuset i Solna när vi låg där. Dom var också till förmån för barncancerfonden.



Hoppas ni får en fin dag idag.

Kram

2009-08-10 @ 09:43:02
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Pia Carlsson

jag läste genom texter du skrivit, och jag brast i gråt.. Lova som är sån underbar liten tjej, jag hoppas verkligen allt går bra!! Jag tänker på er o skickar en massa kramar till alla er! Puss, Pia

2009-08-10 @ 12:42:13
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det där halsbandet har jag också funderat på att köpa! Det är jätte fint :)



Och som du skriver är det för en BRA sak! Ett bra sätt att föra ett bra budskap vidare...



Kramar!

2009-08-10 @ 19:37:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Milla

Det är verkligen ett jättefint halsband på flera sätt. Har också funderat på att köpa det just för att det är till förmån för barncancerfonden. Många kramar!!

2009-08-10 @ 21:39:56
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Moa

Hope-halsbandet är jättefint! Jag köpte mitt för två år sedan. och när jag visade det på bilddagboken så gick en bekant in på barncancerfondens hemsida och köpte ett hon med!

2009-08-10 @ 22:21:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0