LOVAS EGEN KATEGORI

Eftersom jag inte ville skapa en speciell sjukdomsblogg så har Lova fått en egen kategori här i bloggen som ni hittar under Lovas sjukdomstid. Jag har tänkt att inläggen om henne skall hamna där. När jag ändå bloggat i snart 1 år i denna blogg kändes det som det skulle bli för mycket att hatta mellan 2 olika bloggar så jag ville samla allt i en.

Där under den kategorin skall man kunna läsa från början om hur allt började och framåt tills nutid. Jag har valt att blogga öppet eftersom min blogg redan varit en öppen blogg så länge och Lovas sjukdom skulle bli för svår att dölja i längden då den är så uppenbar. Och egentligen har vi inget att dölja. Snarare känner jag att jag genom mitt skrivande kan sätta ord på känslorna och kanske någon annan i samma eller liknande situvation kan finna någon slags tröst av att inte vara ensam. För man är ju aldrig ensam om detta men det känns tungt och ensamt många gånger. Och man vet inget om framtiden heller.





Lova i början då vi visste att något var väldigt fel men inte vad.

Kommentarer
Postat av: Carina

Du skriver så bra om era upplevelser, tror det är ett bra sätt att få ösa ur sig o skriva av sig om sina funderingar och tankar, ibland är det lättare att skriva än att prata om saker. Har följt bloggen så intensivt de senaste veckorna, jag följde den ju före oxå men man levde verkligen med er och allt som du skrev.

Kramizar!!!

2009-08-07 @ 17:36:08
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hej vännen!

Tycker att ni är så starka i denna svära situation. Och det måste vara så tryggt för Lova att ni är det! Jag tycker ocks åatt du skriver det på ett bra sätt. Tror absolut att det kan vara bra att skriva om det som du "säger" så du kan sätta ord på dina känslor...



Kramar!!

2009-08-07 @ 19:43:36
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Imsa

Men lilla Lovagumman, vad jobbigt att hon skulle drabbas av en sån tumör. Som tur är finns det ju jättebra vård att få, både här på Åland och i Sverige. Tittut börjar igen den måndagen den 31 augusti kl. 10-12 om ni vill och orkar komma. Styrkekramar!

2009-08-07 @ 22:28:10
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: Erika

hur länge har ni vetat att hon varit sjuk?



tänker på er, stackars lilla gumman eran.



kram<3

2009-08-08 @ 22:39:58
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0