LOVAS SPARGRIS VÄXER

Lovas spargris har vuxit en hel del, tack vare en annan bloggare som heter Fredrik. Visserligen bor vi på Åland och han vet om det men tycker det kvittade eftersom Lova också behandlas och undersöks i Uppsala på barnsjukhuset där. (Han hade råkat skriva att vi bodde i Sverige i sitt inlägg)
Det är roligt att folk är så engagerade och skänker en slant. Oavsett hur mycket. Det är också roligt att kunna se vilka som deltar i Lovas insamling. Det värmer. Tack alla som hjälper till att stödja barncancerfonden och deras forskning via Lovas gris.

Jag har lagt Lovas spargris under direktlänkar tillsvidare här hos mig i bloggen men skall försöka få den mer synlig på bloggen.





Lova pigg och glad innan symptomen kom.


Kommentarer
Postat av: åsa

ja vill gärna betala in till lovas spargris men de funkar int med mitt finska personnummer. hur ska ja göra?

2009-08-13 @ 12:34:07
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Hej!

Jag vill bara berätta att jag kommer snart som möjligt att skicka en slans till Loves gris! :)



Jag vill försöka hjälpa till!



Kraaam

H

2009-08-14 @ 02:24:14
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0