MINNS NI?

Minns ni att jag här om kvällen bloggade om lila Scarlett Hellewell? Hon som har samma diagnos som Lova. Vet ni vad jag lyckats göra eftersom jag är företagsam när jag verkligen vill ha tag på något? (Om jag kan uttrycka mig så ha,ha)
Jo, jag har fått kontakt med Scarletts mamma via internet. Det känns roligt på ett vis, då vi båda just nu befinner oss i exakt samma situvation och båda har flickor som är jämngamla i samma sjukdom.

Det blev bara ett litet inlägg men tänkte bara skriva om det, då det inte blivit så mycket bloggande idag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Att ha ett nätverk av människor som förstår vad man går igenom är otroligt viktigt! Och då får man känna sig glad över att man har funnit varandra, även om omstädigheterna är allt annat än lyckliga.

2009-08-15 @ 05:02:06
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är bra att ha någon att "ventilera" sig med och som verkligen förstår vad man går igenom...är jätte glad för din skull att du fann henne :)



Kram!

2009-08-15 @ 10:09:28
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Pia Carlsson

jag är glad att du fått kontakt me henne, det är säkert jättestöd för dig sötnos att ha kontakt me en annan som sitter i den situationen.. massa kramar o pussar till hela familjen <3

2009-08-18 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0