NASSE NÖFFAR

Och nasse nöffar på. Lovas spargris har igen vuxit till sig lite. Det är bra. Återigen TACK till alla som skänker en slant till barncancerfonden via den.
Just nu har grisen uppnått en summa av 4160 kronor. Det är inte så dåligt ändå på så kort tid. Vi får se hur mycket vi tillsammans kan uppnå under det här året.

Och jag väntar också på Hope-smycket, som även två av mina vänner beställde åt sig samma dag som jag beställde mitt.
Jag har ännu inte tagit mig tid att lägga in grisen mera synligt på bloggen men borde göra det någon kväll då barnen somnat, jag har också lust att göra en ny header till bloggen och annan bakgrund nu när det närmar sig höst men har inte kommit på desto mer hur det skall se ut. Jag är ju rätt bra på att förstöra där bland kodmallarna så jag undviker nog att röra om där för mycket, har lärt mig av mina gamla tabbar.

Kika in på Lovas spargris här om du inte hunnit med att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0